Friday, November 8, 2013

Conteng #5


Kekerapan menconteng semakin meningkat, novel yang aku tulis entah ke mana. Hey hey hey. :3

   *autopublish*

17 comments:

  1. Honestly I prefer your drawings.hehehe.

    ReplyDelete
  2. Semakin menarik... i like it ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoho.. Aku pun like juga. Keh keh keh.

      Terima kasih. :D

      Delete
  3. Di setiap gambar ada cerita. Novel tak siap pun okey je =3

    ReplyDelete
    Replies
    1. A picture show thousands words. Hehe.

      Tapi aku tetap kena siapkan novel tu. Hmm hmmm. :D

      Delete
    2. Dah siap novel tu nanti kau nak bukukan ke? O.o

      Delete
    3. Insyallah kalau ada rezeki. :)

      Delete
  4. Long Journey, huh....hihi mesti org2 yg suka bace novel kau akan rindu pd novel kau, haha aku jugak yg suka tgk drawing2 kau nih, hihi~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Ada ke yang baca novel aku? Dah lama tak tulis sambungan novel tu. Hurmmm hurmmm. Tergendala sejak bulan 4 hari tu. Heee

      Kau suka drawing aku? Huuu. Drawing aku macam budak3 tadika je. :3 Apa-apa pun terima kasih.

      Delete
  5. Wow! Lukisan perspektif! Rs nak msk dlm lukisan tu. Nak jln smpi ke penghujung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mari, saya pimpin tangan awak, dan kita berdua berjalan ke penghujungnya. :)

      Delete
  6. chantik la...

    even reen pakai crayon je...

    boleh lah lukis untuk aku someday?

    ReplyDelete
    Replies
    1. :). Terima kasih. Akku biasanya lukis apa yang terlintas di fikiran aku. Huhuhu.

      Kau nak aku lukis apa?

      Delete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.