Wednesday, August 7, 2013

Lelaki #2



Lelaki yang pakai celak mata kekadang kelihatan seram walaupun orang cakap bercelak mata itu adalah sunah Nabi. Hewhewhew. :3

18 comments:

  1. Ya.. macam gaya punk pun ada... :P

    Mcm apa tu.. kumpulan micheal romance hehehe..




    NA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju!

      Kau maksudkan kumpulan My Chemical Romance? kuikui

      Delete
    2. Ah.. itu la tu... aku ingat michal romence je.. kahkkahkah..

      Delete
  2. Oh yeah, aku pun rasa benda yang sama. Aku pikir lelaki yang pakai celak ni jenis Emo je gayanya. Hehehe... :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gaya emo? Maksud? Aku punya fikiran macam style gothic gitu... keh keh keh.

      Delete
  3. Niat dia pakai celak tu yg buat dia seram..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul jugak... segala-galanya dimulakan dengan niat. Haaa

      Delete
  4. kalau celak mata dia tebal sangat mmg nampak seram, dah macam emo gothic gtu...
    tapi kt suka lelaki pakai celak...ehehehe...

    selamat hari raya & maaf zahir batin reen...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Auwww... tapi kita tak suka. Mih mih mih.

      *Selamat Hari Raya juga*

      Delete
  5. Saya mengambil peluang ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada semua rakan saya di Malaysia dan di mana jua anda bearada. Selamat sejahtera kepada anda sekeluarga.
    Semadikan satu lagu dalam hati mu dan semoga sentiasa ceria.
    Teman mu dari Canada.
    Lee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for the wish Uncle Lee

      Selamat hari Raya juga. :D

      Delete
  6. Celak depa lebih2. Reen, mana teks raya hang? hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau takpe.

      Teks raya? Kejap lagi aku publish. Haha

      Delete
    2. maaf tanya. selalu kau buat autopublish hehe

      Delete
    3. Haha. AKu tak sihat beberapa hari ni.. tu yang lupa buat. Ekeke

      Delete
  7. For me, those yg pkai celak tuh.. Sakaii

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.