Sunday, July 21, 2013

Kistot #26: Suka


Jadi, siapa yang kau suka?

Dia gelengkan kepala sebagai jawapan.

Habis tu?

Aku tak suka sesiapa sebab aku tak perlukan sesiapa. Jawapan itu diberikan sebelum dia beredar dari situ. Jawapan untuk mendiamkan mulut yang menanyakan soalan itu padanya. 






19 comments:

  1. Replies
    1. Kalau suka, duk diam-diam je lah gitu. Ekekeke

      Delete
    2. kalau suka...


      sila berpantun macam aku.


      kalau padi katakana padi
      jgn kita tertampi-tampi
      kalau sudi katakana sudi
      jangan pula nak main TARIK TALI


      hehehehe..


      NA

      Delete
  2. adakah org yg bertanya itu bertepuk sebelah tangan?
    atau orang yang memberi jawapan itu sebenarnya suka tapi ego tak mau nak mengaku atau suka pendamkan saja perasaannya itu..?
    jeng jeng jeng..

    selamat berpuasa..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Aku tak tahu jawapan pada soalan kau tu. Keh keh keh

      Delete
  3. Macam cakap orang ketika senang jer reen..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang bila senang dia cakap dia xperlukan sesiapa..bila susah malu nak mengaku pula..ek..xreleven ek? Heihei..

      Delete
  4. untuk apa menjawab kalau menambah gundah di hati .

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Tak suka, buat cara tak suka bukan?

      Delete
    2. Begitulah... awan nano nano nano nano~

      Delete
  6. kata2 itu akan mematikan soalan yg bakal ditanya lg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup. Memang telah mematikan walau selepas itu soalan bertambah.

      Delete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.