Thursday, August 4, 2016

Sketsa Sesat




Sewaktu naik bas kat Terminal Jalan Tun Razak hari tu, seorang budak lelaki dari Thailand ambil tempat di sebelah aku .

He was asking directions to go to Concorde Hotel ( sambil tunjuk route map kat tangan dia). I said, yup this is the right bus. We did have a little conversation even the truth is, I'm not that friendly person to stranger lagi lagi lelaki even lelaki tu handsome. Haha.

Nak dijadikan cerita, tiba di destinasi Concorde Hotel, aku bagitahu dia yang dia dah arrive dia punya destination. But then dia cakap dia actually nak pergi Pavilion. And the truth is, it was my first time naik bas dari Terminal Jln Tun Razak. Okay, aku sesat sebenarnya. 

Seriously, aku memang tak tahu yang bus tu lalu Pavilion. Aku suruh dia turun kat Concorde Hotel and take another bus. Hurmm

Sekarang dihimpit rasa bersalah. . I wish I could meet him again and say I'm sorry for giving wrong direction. 

Reenapple: Everytime nampak Pavillion, automatiknya aku akan ingat cerita ni and feeling guilty again. 


2 comments:

  1. Kesian budak tu.. Aku sendiri pn pernah sesat. Selama ni nak pergi mn2 ada org tolong hantar tp bila kna pergi sendiri.. Nah.. Ambik kau. Mkn buah langsat lah aku dkt situ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. Selalunya aku mmg g mana mana pergi sendiri. Cuma hari tu je sesat entah kat mana. Btw, makan buah langsat tu maksudnya tersesat ek?

      Delete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.