Sunday, June 19, 2016

Angan-Angan



Sebenarnya aku ada satu angan-angan. Which is duduk berbual dengan someone (a guy) over a cup of coffee. Dan kitaorang akan berborak itu dan ini macam dah lama kenal. 

Dan sekarang tertanya-tanya adakah angan-angan itu akan menjadi kenyataan memandangkan aku tiada sesiapa untuk jatuh cinta. Hurmm 


11 comments:

  1. Aku berharap yang baik baik akan datang menemuimu, sahabatku.

    ReplyDelete
  2. Aku tidak pasti sama ada yang aku komen tadi kau terima atau belum. Cuma aku bilang, moga yang baik-baik akan datang menemui kau, Reen.

    ReplyDelete
  3. mungkin ada...cuma belum masanya.

    ReplyDelete
  4. lelaki melayu tak suka sembang mcm tu reen.

    baek ko carik mat salleh.

    huahua.

    ReplyDelete
  5. Nak join angan-angan dgn ko :D

    lamanya dah aku ilang kan...

    ReplyDelete
  6. Who knows that in front of you may the best for you?.. :)
    I'll pray for you..

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.