Wednesday, May 25, 2016

Subjektif


So, there is one day, aku follow satu IG seorang lelaki. Everytime this guy post his picture on IG, aku lebih tertarik untuk baca komen komen yang ditinggalkan oleh follower dia. Call me weird, but that's what I like to do. Reading comments instead like the picture. Ahaa

Aku rasa 50% perempuan dalam dunia ni kategorikan dia sebagai Prince Charming. Oh well, maybe because he is a 'Prince' and kind of good looking.

So, bila aku baca all those comments and I was like "Hey, he's not that handsome." For me. yes he is a good looking tapi tak adalah sampai aku boleh kategorikan dia sebagai tersangat handsome. Ahaaa..

Pernah jugak aku leave komen asking whether he is really handsome in real person. And one of his followers replied my comment saying that "Yes, he is really handsome in person."

And aku pun "Okay lah. Pandangan masing-masing." Setiap orang taste tak sama. Cantik dan kacak itu subjektif. Bergantung pada pendapat masing-masing.

Oh, itu je nak ditulis.

Reenapple: Keliru nak siapkan manuskrip yang mana 1. :(




2 comments:

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.