Thursday, December 17, 2015

Lelaki




Kadang-kadang, sebab aku pernah suka lelaki lelaki yang aku pernah tersuka tanpa sengaja, mostly it's not about their appearance. If diorang buat aku selesa, macam itu, macam ini, then akan timbullah perasaan aneh. Good looking atau tak maybe itu second choice. Tapi majoriti lelaki lelaki yang aku pernah suka, muka diorang not bad lah. Haha. 

So, bila orang tertanya apakah ciri-ciri lelaki idaman aku, aku tak boleh jawab itu.

Kenapa tertulis ini? Sebab pagi ni pergi stalk Ex-Crush. Tak tahu lah nak gelar dia as a crush atau tak. Sebab I just liked him more than a friend just a few month only. Lepas tu feeling tu hilang after buat istikharah. He's not for me. Lagipun aku pernah mimpi dia kahwin with a girl yang aku tak tahu siapa. Bila aku cerita pada dia, dia just cakap "Mimpi mainan tido."

Oh well. I think I starting like you as a friend now. 

K. Bye. 

No comments:

Post a Comment

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.