Saturday, April 25, 2015

Rombak cerita?

Macam nak rombak balik Nota & Coklat itu. Macam nak ubah tajuk pun ada juga. Macam nak ubah nama watak pun ada juga. Haih.

Hurm. 


Pandangan????

5 comments:

  1. aku pi baca episod 31 tadi pasal nota dan coklat.

    hurm, belum ending kan?

    cinta tak pudar.

    kihkih

    aku tau tajuk ni tiba-tiba je.

    kbai.

    ReplyDelete
  2. tak ending lagi kan, aku tak sempat nak baca, nanti dah sampai ending, aku terus baca :D, sekrang tak dan nak marathon cerita ni, kena ambik feel dulu, baru boleh baca :D

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.