Monday, March 16, 2015

Crush dan Sushi




Orang cakap nak tawan hati crush (baca... lelaki kegemaran) senang je. Kau buat- buat suka apa yang dia suka even kau sebenarnya tak suka apa yang dia suka. 

Sebagai contoh, kau tak suka Sushi tapi crush kau suka Sushi, maka eloklah kau buat-buat suka Sushi. 

Sebabnya... dari artikel mana entah aku baca, lelaki mudah terpikat pada perempuan yang ada minat yang sama dengannya. Begitukah?



Reenapple: Aku pun tak tahu kenapa aku guna perumpamaan Sushi. Haha. Mungkin sebab aku  dibelanja Sushi semalam oleh someone even aku tak suka Sushi. Harap-harapnya bakal Encik Suami tak suka Sushi. Sekian. 




4 comments:

  1. aku harap-harap bakal suami aku, jenis yang suka makan , tak kira makan apa-apa pon :D
    yang cerewet pasal makanan tu, yang susah nak handle :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku rasa berlambak je lelaki yang jenis suka makan. Aku aminkan. Semoga impian kau jadi kenyataan. :P

      Delete
  2. Yeay, kita sama sama tak suka sushi!!

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.