Monday, December 8, 2014

Kahwin



Perbualan semalam:

"Boleh imagine tak kau kahwin dengan kawan baik sendiri satu hari nanti?"

"Tak boleh."

"Kenapa??"

"Masa kawan guna 'aku' 'kau'. Bila dah kahwin macam pelik kena panggil dia 

'Abang'. Aku pula kena bahasakan saya. Awkward."

Dia gelak. "Jadi kau kena belajar-belajar lah."

Dan aku pun buat muka tak puas hati.


End of story.




3 comments:

  1. Hahaha boleh je tak panggil dia abang.

    - izrah

    ReplyDelete
  2. Salam, hahaha...kann~agak pelik dan awkward :p tp kalau berbaloi, boleh try~ hahah ;)

    ReplyDelete
  3. bercinta ngan kawan baik eh hehe.. eh ckp pasal diri sendiri kan.. kiki.. :P btw kalo saya pun xbleh imagine..

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.