Monday, November 3, 2014

Sketsa Serius.




Ada satu hari someone ask me to be serious...

"Boleh tak kau serius? Be matured please."

Dan aku pun,,, 'Oh.. okay'

Dan di hari di mana seorang Reen menjadi serius...

"Boleh tak kau jangan serius sangat? Aku gurau je."

Dan aku pun macam..... rasa nak ambik garpu dan cucuk mata dia sampai buta.

Huh.





9 comments:

  1. bukan mudah nak puaskan hati semua orang.

    ReplyDelete
  2. Sebab kau pun macam serius tak serius so kau end up tak cucuk pun mata dia dengan garpu sampai buta. Atau mungkin dalam mimpi je haha

    ReplyDelete
  3. Keris kahwin aku pun kau boleh pinjam reen..

    ReplyDelete
  4. Salam. Hahaha..dah dibuat disuruh berhenti pulak ye..takut agaknya dia tgk ko serius sgt..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku boleh jadi scary bila serius...

      Delete
  5. macam bila aku bising2, kawan aku suruh aku diam. bila aku btul2 diam dia marah pulak. hahaha. grrr

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.