Thursday, October 16, 2014

Life ain't a fairy tale.



Aku selalu jatuh cinta dengan watak hero yang ditulis. Haha

But Life ain't a fairy tale.

There's no Prince charming.

Just only Mr. charming.

Perhaps.

Haha.

9 comments:

  1. Replies
    1. Sebab kau dah jumpa Mr.Charming kau. :)

      Delete
  2. Bila cerita pasal hero, tak sudah-sudah adore dgn watak apa sekalipun janji Johnny Depp. Boleh? Komen tersimpang sikit dari tajuk asal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh. Aku pun suka Johny Deep. I like his acting and his face. Haha

      Delete
  3. Selalu tang muka je yang charming. Jarang nak jumpa yang perangai pun charming jugak. Hurm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang perangai charming pun di salah erti as gatal sbb muka jambu kan..

      Delete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.