Monday, October 6, 2014

Mad


Pernah tak rasa macam nak marah orang teramat sampai mahu saja potong badan dia kemudian cincang daging dia. 

Lepas tu bakar. 

Lepas tu abu tu buang ke dalam laut. 

Heh. 


Apa mereka penduli, kalau mereka sakiti hati kau tanpa sedar?
Apa mereka penduli, kau cuma mahu bertimbang rasa tapi yang tersakiti...adalah kau...

For being a caring person.



p/s: Babe, I'm mad at you but you will never know it for I just wrote here and not showing it to you, my anger.







10 comments:

  1. prnah rasa mcm ni tp kita xboleh nk cincang bdn dia. sabar

    ReplyDelete
  2. pernah rasa, pernah je rasa nak buat, tapi tu la....hahaha, kalau la bunuh orang bukan kesalahan, dah lama dah buat...haha

    ReplyDelete
  3. Pernah. Tapi tak nak bakar. Nak lapah hidup-hidup kt tgh laut then tunggu jerung dtg. Pastu bg jelah jerung mkn. Nak bkr, leceh! Lmbt! Hehehe!

    ReplyDelete
  4. Salam, em jap..first aku nak tanya, peduli tu memang ejanya penduli ke? sbb 2x kau guna, kau taip penduli..owh ya, pernah rasa mcm tu, tp xingat pada siapa dan sebab apa...ish3..

    *thanx wish aku..hehe

    ReplyDelete
  5. Kengkadang kalau tak sabar memang terlepas jugak marah.

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.