Friday, October 17, 2014

Lelaki #9



"Lelaki ni best dibuat kawan baik bila kau tak ada feeling kat dia. "

13 comments:

  1. kalau dah ada feeling, bukan kawan namanya.

    ReplyDelete
  2. Salam, tp nt dia feeling kat kita pulak klw baik sgt...emm (perasan aku ni, haha)

    ReplyDelete
  3. kita mungkin xda feeling tp mungkin dia ad feeling kt kita. aku selalu jd mcm tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pernah alami situasi macam kau cakap tu. Heheh :P

      Delete
  4. Yang mana ada feeling jenuh tahan hati lah bila dia cakap pasal awek lain. Kehkeh

    ReplyDelete
  5. ...dan dia pun takda feeling kat kau..? hehe.

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.