Friday, August 1, 2014

Penantian

Tanya sama hati kau, mahu tunggu dia lagi atau tidak?

Atau mahu move on dan teruskan hidup seperti biasa.

Mahu tunggu?
Sampai bila?
Sampai DIA katakan kau itu bukan untuk dia?

Masih mahu percaya penantian kau itu akan menghasilkan sesuatu yang manis?





7 comments:

  1. Salam, hai selamat hari raye ! :D maafkan aku ye kalau ada salah silap kat kau..hehe :D
    Hmm...kalau pasal penantian ni, depend pd diri sendiri kot..mampu ke tak nak tggu? and kalau datang yg lain, mampu ke nak move on? huh..complicated kan..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. No comment pun leave comment gak. hahaha

      Delete
  3. berapa lama kena tunggu untuk tempoh menunggu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Depends pada kekuatan hati mungkin.

      Delete
  4. Menunggu yang tak pasti macam pungguk rindukan bulan

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.