Thursday, July 17, 2014

Mesej



Bila lelaki yang kau tak suka tanya soalan yang kau tak suka. 

"Bila giliran awak nak kahwin?"soal lelaki itu. 

"2016. Insyallah."

"Oh, dengan siapa?"nada kedengaran kecewa. 

"Dengan lelaki la. Takkan dengan perempuan pula. Itu haram." 

"Oh. Dia macam mana? Tentu kacak kan?" 

"Biasa je. Sekurangnya sedap mata memandang." 

"Oh. Semoga berbahagia."

Mesej terakhir dibiarkan saja tanpa dibalas. Si perempuan mencebik. Mahu ketawa pun ada. Bukannya dia berkata benar pun.


Reenapple: Based on true story. Hiks :D


*autopublish*




4 comments:

  1. Lelaki kena tau tau topik apa yg sensitif pada hati seorang wanita.hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin dia tak nak ambik tahu. Kakakakak

      Delete
  2. Hahaha, nampaknya lelaki tu berharap perempuan tu akan jawab...Kawin dgn awak lah ! Siapa lagi? hahaha

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.