Sunday, June 8, 2014

Spontan


LIke A boss.
Ada satu hari, aku jumpa kawan lelaki zaman sekolah. Tetiba dia tanya macam ni.

"Mana pakwe kau?"

Dan dengan spontannya aku jawab,

"Dalam kubur!"

Kawan lelaki aku pun pandang aku dengan pelik je. Aku sengih macam kerang busuk je. 

Entah kenapa aku cakap macam tu. Padahal aku bukannya ada pakwe. Kah kah kah.

K. Bye.


7 comments:

  1. HAHA . Kak Reen , ajar saya untuk buang hati dan perasaan ? Saya dah penat untuk merasai segala perasaan >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hurm.. Aku pun tak tahu.. Terus berdoa saja. :)

      Delete
  2. Replies
    1. Hahaha. Terlupa pulak nak sebut itu..

      Delete
  3. Kau bosan dengan soalan2 macam tu ko reen..

    ReplyDelete
  4. Hahaha..tahap spontan memang 10/10... :p

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.