Monday, June 2, 2014

Kistot #39: Hujan



"Kenapa kau tak boleh suka aku?"

"Sebab kita tak setaraf."

"Maksud kau?"

"Kau anak orang kaya dan aku hanyalah budak yang membesar tanpa Mak dan Ayah di sisi."

Dia berlalu pergi tanpa mengucapkan selamat tinggal seperti selalu. Aku tahu dia mula mahu mengalirkan mata di ballik titisan titisan hujan yang menemani perbualan kami.
 
 
 

11 comments:

  1. Replies
    1. Kenapa pula? Siapa yg buat kau sedih ni?>

      Delete
  2. Entah. Tetiba je jiwa kacau. Now dah okey. Hehehe

    ReplyDelete
  3. kita tak setaraf sebab aku pernah bercinta. tapi kau tak. aku malu untuk berikan sisa hati yang pernah terluka untuk kau. elok kau cari yang sama macam kau. hati yang belum pernah terluka.

    ReplyDelete
  4. Nasib baik kistot, jadi aku boleh baca..haha
    hmm..klw aku di tempat pempuan tu pun, aku akan ckp benda yg sama...
    ye lah...xsetaraf :(
    dan ya, aku akan nangis dlm hujan, cover muka guna payung...biasa dah buat ni :p feeling gitu~

    ReplyDelete
  5. Saya sedih juga . Entahlah :')

    ReplyDelete
  6. sedihnya kalau jumpa org mcm tu. rasa nk peluk taknak lepas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau orang tu lelaki? Jangan..harammm..

      Delete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.