Wednesday, April 30, 2014

Nasihat #3


"Aku rasa bercinta, berkapel waktu belajar ni, bukan satu keperluan, Ia cuma kehendak nafsu semata-mata je. Kau tengok orang yang single tu, boleh je bahagia. Kenapa kau tak boleh? Belajar cinta dan jaga diri kau dulu, baru Tuhan bagi apa yang terbaik untuk kau. Tahu bukan macam mana nak jaga diri kau? Mulakan dengan jaga hubungan kau dengan DIA."

(Unknown, 2014)


14 comments:

  1. time blajaq tak payah kapel...ko flaunt diri kau sampai berderet laki suka kau, tapi kau jual la mahal sikit, jng layan semua..haha..hati pun terpelihara, hidup pun rasa bahagia giler...nak dekat habis belajar ko pilih yang paling sesuai jd suami kau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakaka. Aku dah tak ada zaman belajar. Dan zaman belajar pun mana ada laki nak kat aku. Kah kah kah.

      Delete
  2. Yup ia satu trend, bercouple semasa belajar..lagi2 yg bercinta kat sekolah..tp tahniah pd yg berjaya sampai ke jinjang pelamin..doakan aku juga..hehe

    ReplyDelete
  3. Yeah. Think of it like this:

    You've been fine even before you met him.

    ReplyDelete
  4. Aku single dan aku happy dengan status aku =D

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. kan. Terima kasih kat dia atas nasihat tu.

      Delete
  6. Walaupun cinta itu bukan saya cari , tapi saya leka untuk menolaknya sebelum saya terluka . HAHA :')

    ReplyDelete
  7. Aku kapel masa kerja..masa belajar dulu aku jatuh cinta..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weewit. Aku dapat rasa kau bahagia bila buat gitu. Ehhh

      Delete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.