Sunday, April 20, 2014

Kaffarah.


Ok. Jumpa term baru instead of Karma. :)


 

15 comments:

  1. Yup . "What's you give, you'll get back" always happened ;)

    ReplyDelete
  2. aku teringat ketika aku masih percaya dengan karma sebelum aku berjumpa kaffarah...=)

    ReplyDelete
  3. oh..aku igt kafarrah tu macam kena penyakit.
    jetol

    ReplyDelete
  4. Aku pernah jumpa artikel pasal Kaffarah ni dekat Insta.
    Btw, aku rindu giler dekat aku, Reen!
    Misi nak stalk blog kau bermula skarang. Ngeh3

    xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun. Kau mestii dah habis exam niii.. Haha ::)

      Delete
  5. Assalam..mohon untuk pijam kata2 di atas. tq.

    ReplyDelete
  6. what goes around comes seround-dua.haha
    dunia tu bulat

    ReplyDelete
  7. Nice sharing ! Ok, now i'll believe in Kaffarah :D

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.