Saturday, April 19, 2014

Bukan Takdir.





Pernah 1 kali dia termimpikan sesuatu yang indah tentang kamu
Tapi tidak pernah dia ukirkan senyuman tentang itu.
Sebab dia tahu, itu tak akan pernah menjadi kenyataan
Kamu tak akan pernah menjadi milik dia.


Reenapple: Lately, aku selalu terfikirkan seorang mamat ni. Tertanya-tanya how is he doing. Hurmm. *buang ego*




11 comments:

  1. HUHU . Dan terpaksa berhenti berharap :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Begitulah al kisahnya. Hurmm . DIA tahu yang terbaik. :)

      Delete
  2. Patut la jarang post ko pop up kat dashboard aku.sibuk fikir rupanya.hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Argh poyo! Aku tak sihat lah. Tambah dengan idea kosong. kakaka

      Delete
  3. soal jodoh nie susah nak cakap...
    ia satu misteri selagi kita belum lagi bertemunya...
    tiada yang mustahil tentang jodoh, berbeza jarak, usia, taraf hidup /kerjaya /harta benda semua tu bukan jadi pengahalng andai kamu dan dia memang telah lama ditakdirkan berjodoh sejak dari loh mahfuz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. DIA tahu apa yang baik untuk kita. :)

      Delete
  4. hang overthink sampai termimpi?haish sapa tuuu.mohon la orang tu tersedak sedak.haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak mimpi pun. Cuma teringat je. kakaka.

      Delete
  5. Tak mungkin kerana sayang~~ eh eh ternyanyi lagu Alyah pula..

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.