Wednesday, April 23, 2014

Aiman



Ada satu hari, aku ketemu seseorang.
Katanya masih belum punya nama lagi.
Jadi, aku namakannya Aiman. 

12 comments:

  1. Adik aku, Hariz Aiman. Aiman jugak. Kehkeh

    ReplyDelete
  2. aku musykil kenapa dlm banyak banyak nama.hang bagi nama aiman.errr

    cantik lukisann

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun tak tahu. Comparenya aku lagi suka nama Adam. Kakakaka.

      Delete
  3. aiman single lagi ke ? tengah mencari ni, sudikah anda ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entah, Rasanya dia single lagi. Tak ada awek kat sebelah. Kakakaka

      Delete
  4. Hensem juga aiman ni. Kirim salam ye..


    NA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baik! Akan disampaikan. Ahaaa.

      Aku pun baru perasan dia handsome.

      Delete
  5. Replies
    1. Dah lama tak dengar iklan Aiman tak kisah tu.

      Delete
  6. Aiman? Siapa 'Aiman' ni ya? hehe

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.