Sunday, March 2, 2014

Ex


Situasi 1:
Kejadah kau nak siasat siapa ex-girlfriend pada pakwe kau. Itu dia punya history.  Apesal diorang break up, apa semua tu, bukan urusan kau la. You are now his present, and perhaps, his future to be. Who knows.
Situasi 2:
Dan untuk yang ex-girlfriend, tak payah lah kau nak siasat dengan siapa kau punya ex-boyfriend dating skang. Tak payah nak stalk bagai dan jadi penyiasat bila nampak dia dengan awek baru dia kat mall. Haih.
Buat sakit hati diri sendiri je. Move on, please.



18 comments:

  1. hmm...aku sedang di stalk habis-habisan oleh org yg bersituasi 2 tu...perasaan aku...aku rasa mcm nak bunuh dia,.kalau aku dpt dia, mmg aku belasah dia! dia yg meninggalkan, so please dont dare to come back again and stealing from me..huh !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku punya situasi 1, tapi sebagai ex-gf. Huuu

      Delete
  2. It's true . Move on and keep calm :)

    ReplyDelete
  3. aha..move on je la dgn hidup.. tak gitu?=)

    ReplyDelete
  4. ayoyo EX pulak dahhh...saya punya EX masih ada dan bahagia dengan hidupnya sendiri...

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Pesen jenis suka jaga tepi kain orang agaknya.

      Delete
  6. aku tak pernah lagi buat situasi 1 atau 2.tapi situasi 2 tu mcm menyedihkan diri sendiri.takyah la buat nampak desperate

    ReplyDelete
  7. Curiosity melampau kot. Sometimes unintentionally you just keep wondering how was she like, etc. And maybe utk buat pbndingan? Erk. Entah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin begitu. Perempuan dan rasa cemburu sukar dipisahkan.

      Delete
  8. Kau cakap kat diri sendiri ke reen..shh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin satu hari nanti yang itu. Ahaa

      Aku punya situasi 1 tapi sebagai ex-gf lorh

      Delete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.