Monday, March 10, 2014

Deep



  Pernah alami situasi macam ni. Kakaka.

Sumber: Twitter.

14 comments:

  1. Selalu rasa macam tu . Kadang-kadang saja nak post gambar dengan kawan baru dengan harapan supaya mereka jealous . HAHA >_<

    ReplyDelete
  2. kadangkala kita tak sedar ada sikap kita yang kawan kawan tak suka. dan nak cari kawan yang boleh 'in' dengan kita dalam semua perkara memang susah.

    ReplyDelete
  3. Mujur.. Kawan aku yang dulu masih kekal. Even ada org lain dtg silih berganti, friendship never end gituh.. Hahaha

    Kawan di sini merujuk kepada yg betul2 kawan. kawan biasa2 tu ramai jer yg terjadi spt dlm gambar :)

    ReplyDelete
  4. Yup, selalu mcm tu, sbb aku ni jenis yg xramai bestfriend, bila ada sorg, dgn itu sajalah aku stick, tu sbb bila bestfriend aku lebih suka kwn dgn kawan baru, aku rse mcm kehilangan..haha..kawan biasa xsama mcm bestfriend, kwn biasa ada mana2 je, tp bestfriend, susah nk cari..tp even mcm tu, aku tetap cuba ada utk dia..wuwu..

    ReplyDelete
  5. Boyfriend ada..apaa kisah..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tak ada boyfriend. Single. Kakaka

      Delete
  6. Takpe... byk lagi org lain yg boleh di buat kawan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya. Kumbang bukan seekor. Errr... apa kaitan? Kakaka

      Delete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.