Monday, February 24, 2014

Past


Yes. I am.

10 comments:

  1. kadang kadang tu bila dah benci baru nampak semua yang tak elok... masa sayang mata hati jadi buta untuk menilai yang mana baik, yang mana buruk.

    ReplyDelete
  2. erm , rasa macam pernah...rasa la...hahaha
    tp, kalau ikut logic, macam tak pernah...why this feeling, so complicated ?

    ReplyDelete
  3. Yes , me too even the deep of my heart , I'm still hoping :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perlahan-lahan. You will stop hoping one day.

      Delete
  4. Pernah kot... ia adalah pengalaman dlm hidup

    ReplyDelete
  5. Okay pernah...crush zaman sekolah dulu, 5 tahun kat situ, 5 tahun lah aku dok ushar dia, hahaha poyo sgguh nak menangis psl dia, dah tggu lama, baru aku sedar..hey, dia crush aku je pon...blah lah kau dari hidup aku, haha

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.