Sunday, February 9, 2014

Nasihat #2


"Macam mana kita nak orang hormat kita, kita belajar untuk benarkan diri kita hormat tubuh kita dulu." Nasihat seseorang kepada saya. 

23 comments:

  1. Replies
    1. Jaga hati dan perasaan kita dulu sebelum jaga hati dan perasaan orang lain

      Delete
  2. Betul tu , selama ni saya pun biarkan diri saya dipermalukan . Kita kena sayang dan hormatkan diri kita dulu , baru orang lain ;)

    ReplyDelete
  3. Bagus juga nasihat tu.. jadi kena jaga diri baik2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya. Jaga diri dulu sebelum jaga orang lain.

      Delete
  4. hai , lama tak jengok kau . masih ingat aku :)

    ReplyDelete
  5. Seseorang tu byk kias sgt la reen..ckp jg hati sendiri lagi bagus je kan senang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia jenis yang suka kasi aku fikir mksud tersirat ayat dia. :)

      Delete
  6. betol2.. blajar hormat org jika mau diri kita juga dihormati

    ReplyDelete
  7. Tapi kalau dia nak melebihkan orang lain jugak macam mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dia sanggup terluka lagi, silakan saja.

      Delete
  8. Replies
    1. Boleh juga dikatakan macam tu juga. :)

      Delete
  9. Sebut pasal hormat ni, aku lebih kepada adab..hormat org lain dulu, baru org hormat kita..tntg perasaan pula, mgkin juga betul apa yg kau ckp tu..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana mana pun boleh asalkan tahu beza hormat dengan biadap. Haha

      Delete
  10. comel panda ni. ren tolong pakai untuk aku dan tunggu aku di station ktm ukm. pleasee pleaseee.

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.