Sunday, February 2, 2014

Matang



Tengah godek godek Fb dan aku terbaca status FB seorang kawan yang buat aku tertarik dan THUMBS UP!
Hanya orang yang tak matang sahaja yg trgamak mmpermainkan dan sakitkan hati org lain dgn janji manisnya tanpa memikirkan perasaan org tu .



14 comments:

  1. maknanya, ramai yang tak matang di dunia ni.

    ReplyDelete
  2. yuppo. cubalah jadi matang sikit kan. perangai x mcm usianya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Matang ni kengkadang ada dilakonkan.

      Delete
  3. Betul tu . Kita ingat dia dah cukup matang :'(

    ReplyDelete
  4. Perangai buruk macam tu rasanya tiada kaitan dgn kematangan.. tu namanya busuk hati.


    Nong andy

    ReplyDelete
  5. Hanya perempuan sahaja suka post benda2 mcmni kat FB..betul x? Heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ekceli... ini status FB lelaki lorh.

      Delete
    2. Then he must be gay..hahahahaha

      Delete
    3. Sesuka hati kau je nak cakap orang gay. Heh

      Delete
  6. Wow, aku dpt rasa yg post tu mmg matang !

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.