Thursday, February 13, 2014

Hantaran Kahwin


Nah! Meow untuk dijadikan hantaran kahwin. Kakaka. 


*autopublish*


15 comments:

  1. kesian, bertukar tuan nampaknya..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak juga. Pinjam bakul buat tidur. Haha

      Delete
  2. harap kucing tu duduk diam sementara majlis berlangsung. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan risau. Kucing aku ni jenis yang tidur nyenyak 24 jam. Haha

      Delete
  3. Replies
    1. Tapi kau dah kahwin. Jadi tak boleh buat hantaran kahwin. Hahah

      Delete
  4. Aku nak ! kalau bagi 9 hantaran, sembilan2 kucing pun aku xkisah ! hahaha, err tp better bg kucing, dgn set whiskas dia sekali kan..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboih dengan Whiskas sekali. Dia punya set tandas kau tak nak claim jugak? Haha

      Delete
  5. Redha aja dia di jadikan hantaran kawen hahahahahah..

    Citer pasal kawin kawin laaaaaaa....


    Ahahahahaha *gelak jahat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin dia akan berhenti melakukan keganasan pada aku bila aku jadikan dia hantaran kahwin. Haha

      Citer pasal kahwin?? Aku tak kahwin lagi Nong oi.. haha

      Delete
  6. HAHA . Comel jugak . Klu nak hantar ayam pun boleh , biar dia berkokok masa majlis tu . HAHA .

    ReplyDelete
  7. kalau begini,aku mau 10 bakul yang sama serupa.

    ReplyDelete
  8. haha..comel..boleh la utk pencinta2 kucing kan..hehe..=)

    ReplyDelete
  9. hahaha.. rasa nk buat hantaran kucing la :P

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.