Wednesday, February 12, 2014

Flashback.





Perkara paling best bila ada blog ni, aku boleh baca balik entri entri dedulu yang tersangatlah tidak matang. Haha. Dan ada entri entri yang aku tulis, aku baca balik, Oh rupanya itu adalah peringatan untuk aku. Selain aku tulis kata-kata semangat untuk diri sendiri. Ya, untuk sendiri.

Paling aku suka adalah entri entri yang aku tulis tahun 2012. Entri entri berdasarkan seseorang. Seseorang yang pernah berada di hati. Auwwww. kakaka. 

Dan aku sendiri tak tahu kenapa aku asyik duk ulang baca Entri Kenangan ni. tetiba je aku tersangat sangat sangat suka entri ni. Ahaaa. Ah... padahal dah lama retired dari one sided feeling itu. Huuu

K Bye.


14 comments:

  1. Err..haha sometimes aku pun suka bace entry sendiri yg xmatang tu..mcm malu lak..entry genre carutan, semua aku dah delete..malu rasanya tulis entry cm tu..haha..yup, aku still ingat entry2 2012 kau yg sedih2 belaka, smpai aku jd suka dgn blog kau, terus follow..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakaka. Sedih ke weh? Standard la. Aku ada crush masa tu. Kakaka

      Delete
  2. jyeahh. suwikk. haha. aku selalu tulis sesuatu kat kertas dan simpan. bila-bila aku jumpa balik kertas tu aku senyum sorang-sorang :)

    ReplyDelete
  3. HAHA . Saya juga , kekadang terbaca entri post masa FORM 3 , tersangatlah tidak matang . Pasal cinta zaman sekolah pulak tu . So sweet ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa form 3 kau dah ada blog? Wahhhh. Dasyat.

      Delete
  4. bila aku baca balik, aku senyum sorang2...hahahaha
    kenangan tu...nanti kalau ada anak, nak suruh dia baca blog aku...hahaha
    kasi motivasi skit ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kau masih berblogging bila dah ada anak nanti,.

      Delete
  5. Aku pun baca balik entri kenangan kau tu. And aku senyum sorang-sorang. Huuuu :3

    ReplyDelete
  6. Encik pensyarah kata... mengikuti blog umpama mengikuti kehidupan.n
    Membaca semula.. kadang2 membuahkan senyuman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya. Aku setuju dengan Encik Pensyarah

      Delete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.