Monday, January 6, 2014

Nasihat


"... kalau dah ludah, jangan jilat balik..." Nasihat seseorang kepada saya.



16 comments:

  1. dan nasihat aku, sebab ludah tu kotor...so jangan jilat balik la...hahaha

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Masa adalah penawar. Kalau sayang sangat, tentunya tak akan 'ludah' kan kan kan? Erkk :3

      Delete
    2. Let the time heals? Gitu? Hee..

      Kesimpulannya jangan cepat meludah :)

      Delete
    3. Kalau sayang sangat tapi tetap terluka dengan orang yang sayang, jadi buat apa mahu simpan lagi? Ada sesuatu yang betapa sayang dan tak mahu kita lepas sekali pun, kalau DIA cakap bukan untuk kita, tak ada guna kita 'gengam' dia lagi. :)

      Delete
  3. sbb tu ludah bila betul2 nak ludah je...haha..btw, penceraian bukan lah yg sejenis dgn 'ludahan'...dh kenapa tetiba aku ckp psl penceraian lak ni :p ngahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah... aku pun pelik kenapa kau cakap pasal penceraian. Huuu.

      Delete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.