Wednesday, January 8, 2014

Kistot #37: Instagram



"Nasib baik awak tak ada Instagram," katanya pakwe kepada aweknya.

"Kenapa pula?" Soal aweknya.

Si pakwe hanya mengukirkan senyuman tanpa menjawab soalan aweknya. Dah matang, makanya si awek tentu faham maksud tersirat ayatnya tadi.



17 comments:

  1. Replies
    1. Katanya si pakwe: Sekurangnya si awek itu tidak jadi selfie dan upload muka sendiri. Ahaaa. :3

      Delete
    2. ooo hahaha ending entri ko penuh seribu makna..

      Delete
    3. Kalau aku mesti aku tak fahamm kahkahkah

      Delete
  2. Nasib baik saya pun takde instagram.
    Heee :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Begitulah. Banyak betul ragamnya. Kakakakaka

      Delete
  4. hahaha, lagi nak pengsan kalau makwe tak da insta tapi pakwe ada insta....cam na tu ? bhahahaha
    btw, aku pun tak da, harap2 laki aku pun tak ada...malu gak kalau tgk laki species selfie ni...hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berlambak lelaki jenis selfie. Ahaaa

      Delete
  5. hahahahaha tapi rasanya baik instagram lagi dari fb :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. fb tempat luahan perasaan, instagram untuk share keindahan yang tersirat

      Delete
  6. Aku ada..tapi aku tlg selfie utk kucing aku.hahahah

    ReplyDelete
  7. Hahahaha, nasib aku pun xde instagram...tp aku mmg segan klw nk selfie sendiri....kecuali terpaksa....erk....
    ade pulak selfie terpaksa ek? (-_-') haha

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.