Wednesday, January 29, 2014

Conteng #9


"I miss you, love."



Empunya blog: Copy dari 1 gambar. :D



9 comments:

  1. rindu pada yang tak sudi ?
    tak apa, ada yang masih menanti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rindu pada jodoh, boleh gitu.? Kakaka

      Delete
  2. usah dirindu pada yg tak sudi...ehhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Tak rindu sesiapa pun lorh. :3

      Delete
  3. Aku suka ....

    Tangannya tu macam wolverin.. :D


    NA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun suka. Copy dari gambar je. :D

      Delete
  4. Laki dlm glob tu mcm edward siccerhand je.

    ReplyDelete
  5. ah, kenapa aku sedih tgk drawing ni :(...tolong lepaskan lelaki tu boleh, supaya mereka boleh bersama-sama
    :( sedih...wuwu

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.