Tuesday, December 10, 2013

Conteng #7


Wajah aku yang terbaru. 
*tipu* :P


21 comments:

  1. sesekali nak tgk gak reen mcm mana...

    huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Err... aku tak pandai nak lukis muka sendiri. :3

      Delete
  2. hai si handsome , boleh kenal ? hahaha

    ReplyDelete
  3. Salam, yeaaaaahhh aku kembali menyerang !!
    Owh btw, lukisan ni kalau kau tak mention tipu tu pun aku tahu ia bukan rupa kau (-_-')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau macam tau tau je rupa aku macam mana. Ehhh :3

      Delete
  4. nk cakap cantik lukisan tu tp nampak sgt menipu kan..ahakssss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau takpe. Kalau kau cakap, kacaknya lukisan. Boleh diterima. Haha

      Delete
  5. Replies
    1. Young? Aku ingat aku lukis watak lelaki yanh dah nak hampir usia 30. Keh keh keh

      Delete
  6. eh mcm gambar katun apa tah..
    jepun punya animasi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jepun? Animasi? Kau salah tengok tu. hahaha

      Delete
  7. Kartun yang kau lukis nie buat aku teringat seseorang. Hekhek

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.