Friday, November 29, 2013

Kubur

Sebab awak tipu dan lukakan saya hidup-hidup, makanya saya kuburkan awak hidup-hidup. Muahaha. 
*ketawa jahat*

15 comments:

  1. Muahahahahahahah...

    Macam best jer.. join ketawa..

    ReplyDelete
  2. KUBURkan hidup-hidup ?
    gulpppp T___T

    ReplyDelete
  3. Aku pun rasa nak kuburkan seseorang. Bhahaha.

    ReplyDelete
  4. Hahahahaha..kau pun berdendam jugak mcm the purge aku kan reen..me like..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berdendam? Tak. Aku cuma tamatkan apa yang sepatutnya ditamatkan dari dulu lagi. Harap lepas ni tak ada yang gatal tangan nak 'menyambung.' Nak mati buat cara nak mati. Ehhh :3

      Delete
  5. Okay, this is creepy, but i love it ! hahaha...

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.