Saturday, November 9, 2013

Indah



Aku suka mimpikan yang indah tentang kamu.

Ya. 

Kamu

Sebab kamu buatkan hari aku indah.

*autopublish*

18 comments:

  1. Aku teringin nak mimpikan kau tapi tak pernah pun. Muka kau pun aku tak pernah tengok. >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Satu hari nanti kita jumpa. Insyallah. :)

      Apa-apa pun untuk permulaan, mimpi lah nama aku. Keh keh keh. :P

      Delete
    2. Haha. Aku tengah demam nie tak boleh mimpi. Nanti bila aku dah sihat baru boleh =3

      Delete
    3. Baik! Semoga cepat sembuh. :)

      Delete
  2. Yang indah itu sementara..
    Tapi kesan nya kekal selamanya... ya.selamanya dlm hati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup. Sekurangnya ada cebisan kebahagiaan walau hanya sementara, :)

      Delete
  3. skrg aku tak sempat mimpi . tdo mati :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. AKu selalu dapat mimpi.. hurm hurm hurm. :3

      Delete
  4. indah ke reen... jangan tipu diri sendiri la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. iNI PUisi saja. Tak ada kaitan dengan aku pun. :3

      Delete
  5. mimpi sukar dijangka dan dikawal, kadang2 'ter'mimpi buruk jugak :-)

    ReplyDelete
  6. bes kan kalo sblm tido boleh pilih nk mimpi ape.
    then mimpu mmg rasa real punya. hehe

    ReplyDelete
  7. Aku suka bila bangun dgn air liur basi..itu tandanya tidur aku puas.hahababa

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.