Tuesday, October 29, 2013

Lelaki #4

Aku tetap rasa lelaki ni lagi kacak
dari mana-mana lelaki yang aku kenal.
Sekian.

Lelaki yang perasan handsome memang cepat perasan ada perempuan minat kat dia padahal dia yang approach perempuan tu dulu. Dan tak boleh blah, pergi heboh 'satu dunia' yang perempuan tu minat kat dia bla bla bla. Ada tak perempuan tu declare perasaan dia kat kau? Tak ada kan? Jadi, jangan nak memandai. Huh!

"Mohon jangan jatuh hati pada saya...."

Seronok sangat permainkan emosi orang? Setan ah lelaki macam ni. Baik pergi matilah!



15 comments:

  1. marah sangat ni reen...

    mcm mana die boleh perasan macam tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tahu. Sila tanya dia sendiri. :3

      Delete
  2. Dia masih tu lagi kanak2 ribena sebenarnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Begitu ke... mana la aku tahu. Hurmmm :3

      Delete
  3. Siapa jatuh cinta dengan mamat tu mesti malang . Lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pernah. Dan aku yang ditimpa malang. :(

      Delete
    2. Betul ke? Sorry, sorry *terasa bersalah*


      Btw, pasti ada hikmah atassemua yang berlaku. Aku percaya lepas kejadian tu, kau sekarang berubah jadi lebih matang. Aku yakin tentang tu.

      Delete
    3. Yaa... Memang ada hikmah. Aku sedang cari. :)

      Aku matang? Entah. Tapi aku cuba. :)

      Delete
  4. setuju ! aku sgt benci dgn lelaki handsome yg bajet gila...rasa nak bagitau dia kau igt kau hensem kau boleh dapat pe yg kau nak ! hah ? hah? haha kan aku dh emo~ :p

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.