Monday, October 14, 2013

Lelaki #3


Lelaki kan memang tak faham perempuan, jadi kita yang perempuan tak usah nak faham lelaki. Sekian.

16 comments:

  1. Replies
    1. Ya, Itu lagi baik. Satu hari nanti untuk kau. :)

      Delete
  2. Replies
    1. Aku? No komen. Tak tahu macam mana dapat idea tulis ni. :D

      Delete
  3. Erk... macam tu ke?

    Alololo.... jan la merajuk mcm tu sekali. Apa kata kita ajar derang
    Macam mana nak faham kita. Sambil tu kita cuba faham yg derang ni spesis begap sikit nak faham
    Kita.. sabo je lah hihihiho...

    Nong andy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboih... ayat kau. Gelak sakan aku baca. Aku dah tak merajuk dengan lelaki. kakaka. :3

      Delete
  4. senanng buat2 faham je.. haha. salam aidiladha buat awak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya... berlagak faham je la. Hurm. Tapi itu namanya hipokrit lak.

      Ah... salam aidiladha juga. :D

      Delete
  5. singgah sini...ala...buat buat faham aje...hehehe...

    ReplyDelete
  6. aku tak faham kenapa mak aku (perempuan) suka membebel.dan aku gak tak faham kenapa abah aku (lelaki) bercakap bila perlu dan selebihnya diam.

    *senyum*

    ReplyDelete
  7. Tapi dengan mencuba itu eratkan hubungan..

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.