Friday, September 13, 2013

Kistot #30: Hantu



Satu titik…

Dua titik…

Tiga titik…

Aku lihat air matanya jatuh. Mahu saja aku ke arah dia, dan kesat air matanya yang kini mudah sangat gugur.  

Mahu saja aku bersuara padanya, “Lepaskan aku, sayang dan percayalah kamu tak akan lagi terluka. Kamu atau aku. Kita berdua.

Tapi aku sedar, aku tak mampu. Sebab aku kini, adalah ‘hantu’ yang dia tak mahu lepaskan. Mungkin. Atau mungkin sahaja aku adalah‘hantu’ yang kekal dalam hatinya dan kekal buat dia menangis. Maafkan aku sayang.

Kalaulah kita berdua jujur antara satu sama lain ketika itu. Kalaulah…


Habis!







11 comments:

  1. 'Kalaulah' apa? Kau ni suka buat cerita saspens. *Bak tisu*

    ReplyDelete
    Replies
    1. *hulur tisu*

      Saspens ke? Taklah. Dah memang macam tu.

      Delete
  2. titik betull cam je cerita dia.. :P

    ReplyDelete
  3. Wuwuwuwu......


    Kita kini berada di dunia yg berbeda


    NA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya. Dunia kita sekarang berbeza. *hulur tisu*

      p/s: Apesal aku rasa cam style aku je kau komen? Kakakaka :P

      Delete
  4. kalau lah aku bole lempang dia sampai dia mengaku yg dia benar2 syg kau :3

    ReplyDelete
  5. Hantu yg sebenat menyorok bwh katil kau reen..cuba tgk.

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.