Saturday, August 31, 2013

Vampire


Seorang manusia yang bernama "Reen" adalah seekor vampire setiap kali munculnya bulan mengambang, sebab ia suka gigit dan sedut darah dari tubuh manusia. Dan sekarang, dia lapar darah. Siapa mahu jadi mangsanya? Atau siapa yang sudi hulurkan darah manusia untuknya sebab dia hampir-hampir mahu mati kelaparan. :(


17 comments:

  1. vampire atau nyamuk? nyamuk suka sedut darah gak...hehe

    ReplyDelete
  2. Err... aku nak bagi tapi aku tak berani... taring Vamp tu lagi mengerikan dari jarum derma darah... >.<""

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adakah? Tapi tak sesakit macam jarum. Haaa

      Delete
  3. Err... aku nak bagi tapi aku tak berani... taring Vamp tu lagi mengerikan dari jarum derma darah... >.<""

    ReplyDelete
  4. Bahaya nih... bahaya... dah SOS

    Kena gi tolong curik bekalan jus manusia kat spital sekarang..

    Ko bertahan ya...

    Cau...

    *Mami vampire memecut ke spital terdekat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeay!!! Mami vampire datang membantu. Akhirnya aku selamat.

      Delete
  5. Replies
    1. Jangan takut. Saya cuma lapar. Bukan nak bunuh orang pun. :(

      Delete
  6. Vampire tu, kenapa dgn dia? Sakit eh dia?? =)

    ReplyDelete
  7. vampire ni darah jenis apa ? kalau salah sedut darah takut nanti mati pulak

    ReplyDelete
  8. vampire dgn nyamuk sama je. hisap darah.. takda makanan lain. haha

    ReplyDelete
  9. alamak... hantu mak lampir la pula.. pandai menulis hantu mak lampir ni.. hihhi

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.