Friday, August 9, 2013

Quotes #65



Kadang-kadang orang yang selalu buat kita tersenyum itulah orang yang sama melukai hati kita. Setuju?  




Tuan empunya blog: Mood raya dah habis. Sekarang mood bercuti. Atototo *heret beg* 

17 comments:

  1. Selamat hari raya dan selamat bercuti!!!!
    p/s: your blog is unique, first time singgah sini :)

    ReplyDelete
  2. huhuhu...

    ye ke? memang lah...

    siapa lagi nak bertekak dengan kite, kalau bukan die...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ekhem... tahniah dah jumpa dia. Ehehe

      Delete
  3. betul beb

    hm


    btw selamat hari raya. selamat bekerja. guwa exam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Good luck untuk exam... :D

      Delete
  4. Selalu sangat. Kawan aku pulak tu. Dan dia LELAKI. Adoyai. . .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku selalu kena dengan perempuan... huhhu

      Delete
  5. Mungkin juga begitu.. bila dia selalu buat kita gembira.. dan kemudian kita berharap yg dia akan selalu ada utuk
    Kita... ia akan melukakan bila ia kemudian berlaku sebaliknya.

    Aku harap aku bukan salah seorang yg akan luka kan hati kau..

    P/s: type komen sambil tgk barsa lawan m'sia team.. hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kan... sebab tu aku dah tak mampu nak senyum macam dulu. Risau.. kalo pisang berbuah 2x.. ehehehe.

      Insyallah. AKu harap kau tak. Apa-apa pun yang bakal berlaku, DIA dah tetapkan. :)

      p/s---> Layan bola jugak kau ni.. huuu.

      Delete
  6. dan kadang kadang orang yang lukakan hati kita tuelah
    yang lebih kita sayang dari orang yang buat kita senyum ;)

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.