Monday, August 12, 2013

Pujuk



Kepada jejaka yang tengah merajuk, 

Aku rasa mesti kamu kelihatan comel bila merajuk. Jadi, mahu aku pujuk kamu kah?
*hulur aiskrim*



28 comments:

  1. aku sepatutnya buat n3 terlanjur merajuk, bukan terlanjur rindu sbb aku pk dy pon tgh merajuk dgn aku . hahaha .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadi hulurkan entry ini pada dia. :D

      Delete
  2. Aku mahu.. yang vanila itu? :)

    -AsaSiaga-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, kau pun merajuk juga ya. Dengan siapa ? heeeee :)

      Delete
  3. Aku tak merajuk, tapi aku nak aiskrim itu jugak. Bolehkah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ammbik je. Takde orang nak aiskrim tu. Haha

      Delete
  4. kenapa nak merajuk? hewhewhew

    ReplyDelete
  5. Aku layan rajuk hanya 2 org perempuan..emak dan si tunang..

    ReplyDelete
  6. hai.. salam kenal,
    follower no.42
    done follow sini,
    jom follow teman yea yunk..=)

    http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog

    ReplyDelete
  7. kalau aku merajuk, aku xnak aiskrim tau, sila hulurkan burger mcD, hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom. AKu pun tengah craving McD ni.. -_-

      Delete
  8. Icecream choc x de?
    Sambung merajuklah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau siapa? Tak payah nak menyamar anon sangat.

      Delete
  9. Y r u so serious?
    Icecream choc bukan utk I tp utk u

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah Ibarat aku yang merajuk. Kau siapa?

      Delete
    2. Silly question
      I nk tnya 1 soalan blh?

      Delete
  10. Replies
    1. Dua dua dua tak suka
      Seperti mbenci dan tganggu jawapan yg dberi
      Begini sajalah
      Mari mbuat pjanjian
      Bila hati u merindu
      Silakan mcari saya
      Jika hati masih mbenci
      Sy n awk akan mlupakan segala
      Hilang selamanya amat mudah bila sudah smpai masanya..bukan begitu?
      Assalamualaikum penutup kata..

      Delete
    2. You already know the answer. Dan kenapa perlu saya jawab soalan yang awak sendiri dah tahu jawapannya. Saya tahu awak tahu jawapannya bukan? Awak tahu itu. And I don't hate you or them.

      Delete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.