Tuesday, August 6, 2013

Lagu: Aku yang Tersakiti


Pernahkah kau merasa
Jarak antara kita
Kini semakin terasa
Setelah kau kenal dia

Aku tiada percaya
Teganya kau putuskan
Indahnya cinta kita
Yang tak ingin ku akhiri

Kau pergi tinggalkanku
Tak pernahkah kau sadari
Akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari

Oh Tuhan tolonglah aku
Hapuskan rasa cintaku
Akupun ingin bahagia
Walau tak bersama dia

Memang tak ‘kan mudah
Bagiku ‘tuk lupakan segalanya
Aku pergi untuk dia

Tak pernahkah kau sadari
Akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari

Oh Tuhan tolonglah aku
Hapuskan rasa cintaku
Akupun ingin bahagia
Walau tak bersama dia… dia…

Oh Tuhan tolonglah aku
Hapuskan rasa cintaku
Akupun ingin bahagia
Walau tak bersama dia



Tuan empunya blog: Tak tahu kenapa tetiba terpanggil duntuk layan lagu ini. Sedangkan aku memang jarang layan lagu dari negara seberang. Dan bila diamati liriknya... ooo okey. Deeeppppp meaning. Hewhewhew :3



10 comments:

  1. Judima ni bila menjerit mcm org nk bersalin..

    ReplyDelete
  2. kurang minat la dgn judika ni... klu lagu once memang layan la..heehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun tak. Tetiba tergerak hati nak dengar. Keh keh keh.

      Delete
  3. lagu ini pernah popular dalam hati aku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada kisah kah di sebalik lagu itu? Aku? Hmmm *geleng kepala*

      Delete
  4. Aku pun suka layan lagu ni..

    Sebak je dengar lagu ni.. pedih rasa hati..


    NA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owh... ini lagu lama kah? Ekekek. Aku baru dengar... lalalala. >.<

      Delete
  5. Dulu masa tengah sakit hati, aku layanlah lagu ni. Huhu :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagu ni sesuai dengar masa sakit hati ya? Aku tak tahu lak. Baru je dengar.. kui kui

      Delete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.