Monday, August 5, 2013

Jatuh Cinta




Pernah jatuh cinta?
*angguk kepala*

Jadi, tolong ajarkan aku apa itu cinta
Ajarkan aku bagaimana aku mampu jatuh cinta dengan kamu, 

Boleh?



Tuan empunya blog: Aku realize... dah lama tak tulis sesuatu yang menggembirakan. Err.. adakah ini dikatakan gembira? Hmmm



12 comments:

  1. Boleh saja ia mengembirakan.. asalkan jgn terjatuh cinta dgn salah org.. contohnya.. somi org.. tunang org.. ataupun datuk org..ehh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Errr... aku nak jatuh cinta dengan bakal suami aku lah.. ahah :P

      Delete
  2. Cinta itu pergorbanan...

    Tapi saya tak sanggup berkorban dengan perempuan yang suka membebel hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang kata perempuan membebel kat lelaki tandanya dia sayang kat lelaki tu.. ehhh . *tak sure jugak*

      Delete
  3. Cinta itu indah kalau kekal selamanya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cinta DIA sahaja yang kekal selamanya dan yang paling indah. :)

      Delete
  4. kalau aku kan, aku nak 'dia' yg ajarkan cinta tu . bole tak gtu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh. Luahkan lah pada dia. AKu doakan untuk kau. :D

      Delete
  5. Bagi aku cinta tu cuma salah 1 dari elemen untuk membentuk sesuatu hubungan yg berkekalan..kau cuba cari selebihnya..kau akan jumpa erti sebenar bahagia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selebihnya? Cinta pun aku dah tak minat. Macam mana nak cari yang selebihnya. Hahaha. Errr. :3

      Delete
  6. Aku tak pernah jatuh cinta, jatuh suka tu ada lah :3

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.