Thursday, August 15, 2013

Childhood Memories #3


Aku jumpa lagi gambar masa kecil. Ekekekeke. Me and my cousins. Cuba teka yang mana satu aku? :P



Tuan empunya blog: Jadinya aku dah tak misteri lagi la. Boleh tak gitu?  

25 comments:

  1. Baby tembam tu....

    Harap betul....

    Ekekeekke

    ReplyDelete
  2. Eh mana kau? mana kau? nak clue hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. clue kau tak boleh blaa wei haha. lain-lain?

      Delete
  3. aku rasa ko yang pakai baju kuning with reben merah...ye ke ???
    kalau salah pun , tolong kirim salah kat budak reben merah tu , tetiba aku rasa comel budak tu...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. so that girl da out of list. so which one? putih? mahupun kuning? hmm haha

      Delete
  4. kau tak penah misteri pd aku . haha

    *tapi yg mana kau ek ? haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memanglah. Kau tahu nama sebenar aku. Errr.

      Aku yang itu. Yang paling comel tu. Atotototo

      Delete
  5. hahaha x misteri mendenya, aku xtau muka kau, cmne nk teka mana satu, wuwuwu lagi susah dpd SPM nih, hahaha...jgn ckp kau yg kecik montel tu?? haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Yang mana kau rasa paling comel, itulah aku. Huhhuhu

      Delete
  6. Replies
    1. Lahir 1990. Jadi dlm tahun 92 masih kecik sgt. Kompom la yg kena gendong.. dgn putihnya.. dgn tembamnya..dgn omelnya...

      Delete
  7. I think you are cute.

    ReplyDelete
  8. 14/2/1992
    Time tu umur u within 2 or 3 years old..
    N sudah pasti bdk comel with yellow dress kan..yg duduk dkt bwh tu
    Hebat x abg..bg icecream cepat...hahahaha

    ReplyDelete
  9. Ala!
    Blh guna talian hayat x?
    Hahaha

    ReplyDelete
  10. Yang dikendong tu? Aku rasa lah. Hekhek~

    ReplyDelete
  11. Pastupi tu kau,,, wekssss..
    Bingoooo. Aku kunci jawapan aku... eekekke

    ReplyDelete
  12. Ko yang menyorok belakang sofa tu..tapi kenapa rambut kau kusut masai? Kenp mata kau merah?

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.