Saturday, August 24, 2013

Cantik


Semua Ibu akan kata anak gadis mereka adalah yang paling cantik di dunia ni. Aku nak cakap gitulah kat anak perempuan aku satu hari nanti.Hiks. :P

Errr.... kalau aku kahwin dan ada anak perempuan. K bye. 

*Autopublish*

10 comments:

  1. Aku ckp mcmtu kat diri sendiri..hahahaha.

    ReplyDelete
  2. future daughter ko sure gelak terguling2 nanti, if u did this, hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. If I get married and have a daughter. :)

      Delete
  3. saya pun nk cakap mcm tu... kalau kawen... nak ckp pd isteri.. awakla wanita paling cantik yg akan lahirkan anak gadis paling cantik untuk saya... haaaa

    ReplyDelete
  4. ma aku cakap , aku cantik , tapi kadang-kadang dia cakap aku tak cantik gak....hahaha , camna tu ?
    konpius aku

    ReplyDelete
  5. Ya... shinta aku paling cantik hehehehe

    ReplyDelete
  6. nenek aku yg ckp begitu . bukan mak .

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.