Tuesday, July 30, 2013

Ganti




Aku sedar… setiap mereka yang melangkah keluar dari hidup kita, DIA akan gantikan dengan yang lain. Sama ada yang lebih baik dari sebelum ini atau sama saja. Sebab setiap mereka yang muncul dalam hidup kita adalah ujian dari DIA. Sama ada akan terus kekal sehingga ke penghujung atau tidak, DIA maha mengetahui lagi.  Apa-apa pun, DIA tak akan pernah biarkan kita keseorangan. Setuju?



Tuan empunya blog: Gembira kenal korang. 



18 comments:

  1. ohhhh ingatkan pasal puasa ganti tadi. ehh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboih... puasa wajib tak habis lagi... macam mana nak ganti. Ehhh

      Delete
  2. pun begitu,yang di ganti sering tidak akan pernah sama dengan yang dulu.dan ya,aku masih lagi kenangankan dia......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju! Aku juga. Sometimes... hmmm.

      Delete
  3. gembira kenal kau juga reen :)

    ReplyDelete
  4. Aku xrasa akan sama..semestinya akan lebih baik.sbb kita sentiasa belajar dari pengalaman..yang baru juga tidak akan sempurna.cuma kekurangan dia pada perkara lain..kalau kita sudah lipa pada yg lama kekurangan itu kita tidak akan nampak ketara..cuma kalau kita masih igt pada yg lama...kelebihan yg baru tu pun kita akan masih lagi buta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang tak akan sama. Dan ya ia lebih baik dari yang sebelum ini. Sekurangnya ia mampu buat aku tersenyum walau bukan lagi seperti dulu. :)

      Delete
  5. gembira sgt kenal bermacam jenis perangai lelaki..eh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lelaki? hmmm.. harap kau dapat pengalaman dari situ

      Delete
  6. Ya. Aku juga. Kuikui. Yang kenal kau sebagai reen. cuma reen sahaja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku juga Mai.. hehe. Panggil saja aku reen walau itu bukan nama sebenar aku.. :P

      Delete
  7. aku pula ingat.. ko dah ada penganti eh...




    NA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penganti? Bukan ke kau penganti aku? Ehhh

      Delete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.