Friday, May 31, 2013

Quotes #57


Forgive those who have hurt you in the past. But more than this, forgive yourself for allowing them to hurt you.



22 comments:

  1. huhuhu...

    ape-ape hal pun bela diri sendiri dulu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju. Jaga diri sendiri dulu sebelum mampu jaga orang lain.

      Delete
  2. hmm setuju, kdg2 susah nk maafkan diri sendiri sbb rse mcm bodoh gila bg org sakitkan hati ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan kan.. susah sebenarnya nak maafkan diri sendiri. Tapi lama kelamaan, insyallah boleh. :)

      Delete
  3. Ya , kdg2 walaupun maaf kita dipandang sepi...
    Takpe.... ade org lain yg akan hadir utk hepi kan ko.. hargai ko,,.

    ReplyDelete
  4. Forgive make u able to forget.. So u can move forward for new life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitely. Forgive and move on. Simple!

      Delete
  5. seriously, kalau aku tahu aku akan sakit. aku takkan bagi hati aku :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam dunia ni tak ada KALAU. Ada sebab dan tujuan mengapa hati kita disakiti. Senyum.

      Delete
  6. sedihnya but life must go on rite

    ReplyDelete
  7. menjadi insan pemaaf itulah ynag terabik..positif sentiasa..:)
    usah terbeban dan stress memikirkan hal2 yg dah lepas..
    tapi kadangkala tak semua kesalahan boleh dimaafkan dan dilupakan dengan mudah :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul. Berfikiran positif jalan yg terbaik walau betapa kadang2 ada masa kita terfikirkan kenangan3 tu.. :)

      Delete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.