Friday, May 24, 2013

Penat


Aku penat dengan mainan perasaan ini. 
Aku penat dengan mainan emosi ini.

Tuhan... 
Mohon jadikan aku manusia yang tidak berperasaan
Aku mohon.

Sebab aku dah penat dengan permainan duniawi ini
Cukup sahaja aku punya perasaan pada KAU

Nota reenapple:  Dear past, stop tapping me on the shoulders, I don't want to look back.

8 comments:

  1. stop writing about the past, n u will forget about the past.

    ReplyDelete
  2. you dont want to look back? then just dont.

    ReplyDelete
  3. Samalah kadang-kadang kita penat berperasaan dan memikirkan perasaan itu . Lebih baik tidak daripada terpaksa menanggung perasaan :)

    ReplyDelete
  4. aku selalu kata tak nak LOOK BACK tapi sesekali, mesti teringat juga! macam kotoran degil dalam hati.

    ReplyDelete
  5. aku selalu kata tak nak LOOK BACK tapi sesekali, mesti teringat juga! macam kotoran degil dalam hati.

    ReplyDelete
  6. aku bgtahu kau, aku adalah seorang manusia yg suka sgt hidup dalam kenangan, fikirkan kenangan dan berharap kenangan itu boleh jadi semula, sama mcm dulu...dan aku kdg2 pernah terfikir mcm tu, nak jd manusia yg tak berperasaan sbb rse dah xmampu lg dan penat..wuwuwu :(

    ReplyDelete
  7. aku bgtahu kau, aku adalah seorang manusia yg suka sgt hidup dalam kenangan, fikirkan kenangan dan berharap kenangan itu boleh jadi semula, sama mcm dulu...dan aku kdg2 pernah terfikir mcm tu, nak jd manusia yg tak berperasaan sbb rse dah xmampu lg dan penat..wuwuwu :(

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.