Friday, May 10, 2013

Jangan Menangis



Sayang…
Jangan pernah menangis untuk benda yang bukan milik kamu
Jangan pernah menangis untuk sesuatu yang belum pasti
Jangan pernah menangis  pada memori yang menyakitkan itu
Jangan pernah menangis  pada janji yang mereka mungkiri itu

Aku di sini, 
Selalu ada untuk kamu
Dan juga DIA.
Ingat saja itu.

Kesat air mata kamu, sayang
Jangan menangis lagi.

Nota reenapple: Bakal berdepan dengan exam next month. Wuwuwuwu

*Ini autopublish*


16 comments:

  1. all the best exam...

    study molek2 dan jwb elok2

    :)

    ReplyDelete
  2. all the best exam...

    study molek2 dan jwb elok2

    :)

    ReplyDelete
  3. gudluck exam..


    jangan menangis dah..
    nnt gi exam mata bengkak..

    ReplyDelete
  4. gudluck exam..


    jangan menangis dah..
    nnt gi exam mata bengkak..

    ReplyDelete
  5. Babe, aku baru ade mase nk singgah sini..tp belum sempat nk bace entry2 kau yg lepas..sorry..and all the best for your exam (n_n)

    ReplyDelete
  6. GUD LUCK N TAKE CARE


    NONG ANDY

    ReplyDelete
  7. GUD LUCK N TAKE CARE


    NONG ANDY

    ReplyDelete
  8. Biar lah menangis. Sedikit duka dalam hidup, tak apa kan? :)

    ReplyDelete
  9. good luck kak reen. patutlah macam tenggelam timbul update blog :)

    ReplyDelete
  10. good luck kak reen. patutlah macam tenggelam timbul update blog :)

    ReplyDelete
  11. Aku baru lepas nages pada bende yang tak pasti.
    Nages memikitkan masa depan.
    Jadi paedahye mata panda.

    ReplyDelete
  12. Aku baru lepas nages pada bende yang tak pasti.
    Nages memikitkan masa depan.
    Jadi paedahye mata panda.

    ReplyDelete
  13. RapunzeL---> Terima kasih. Exam bulan depan sebenarnya. :)

    ########

    Miss Shila---> Haha. Exam bulan 6 la. :p

    ##########

    LynnDamya---> Takpe. AKu lepas ni pun sibuk... sampai la hujung tahun. :)

    #########

    Felly Sophia----> Mungkin. :)

    #########

    Cik Tia---> Haha. Macam pelik je kau panggil aku kak. Erk.. :p

    ###########

    Cik ZaituL----> Nah,. *hulur tisu*


    ###########

    Amanina---> Heee.. Thanks, :D

    ReplyDelete
  14. RapunzeL---> Terima kasih. Exam bulan depan sebenarnya. :)

    ########

    Miss Shila---> Haha. Exam bulan 6 la. :p

    ##########

    LynnDamya---> Takpe. AKu lepas ni pun sibuk... sampai la hujung tahun. :)

    #########

    Felly Sophia----> Mungkin. :)

    #########

    Cik Tia---> Haha. Macam pelik je kau panggil aku kak. Erk.. :p

    ###########

    Cik ZaituL----> Nah,. *hulur tisu*


    ###########

    Amanina---> Heee.. Thanks, :D

    ReplyDelete
  15. Nong Andy----> Baik. U too. :)

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.