Wednesday, March 13, 2013

Crush



Kalau crush awak suka pada kawan awak, apa yang awak akan buat?
Awak akan biarkan sahaja? Lihat mereka bergembira sedangkan hati awak terguris sampai awak rasa macam nak mati?
Atau awak akan luahkan hal sebenar?
Atau awak akan diamkan sahaja sehingga mati sehingga rasa pada crush itu akan hilang?
Atau awak terima sahaja cinta si dia yang bertahun-tahun menanti awak?
Apa yang awak mahu buat?




12 comments:

  1. mohon pada Allah semoga hati si crush terbuka untuk kita. kalau tak , isokay. tunggu bila sampai waktunya :)

    ReplyDelete
  2. trus tgk die bahagia walaupun kita sakit

    ReplyDelete
  3. trus tgk die bahagia walaupun kita sakit

    ReplyDelete
  4. Cik Tia---> Mungkin hanya ujian semata-mata. =)

    ***********

    Iffah Afeefah----> Tapi masih sakit. =(

    ReplyDelete
  5. Cik Tia---> Mungkin hanya ujian semata-mata. =)

    ***********

    Iffah Afeefah----> Tapi masih sakit. =(

    ReplyDelete
  6. hmm, pada aku lah kalau aku, aku akn biar je, sbb dah namanya pun crush kan, jd aku tau aku pun mungkin xlah serius mana terhadap crush itu..hmm
    itu pd aku lah :) hehe

    ReplyDelete
  7. hmm, pada aku lah kalau aku, aku akn biar je, sbb dah namanya pun crush kan, jd aku tau aku pun mungkin xlah serius mana terhadap crush itu..hmm
    itu pd aku lah :) hehe

    ReplyDelete
  8. Nong Andy---> Oh yeah! Aku setuju sangat. Hahaha

    #########

    LynnDamya---> Aku setuju. Sebab dia adalah crush, maka ianya hanya sementara bukan? =)

    ReplyDelete
  9. Nong Andy---> Oh yeah! Aku setuju sangat. Hahaha

    #########

    LynnDamya---> Aku setuju. Sebab dia adalah crush, maka ianya hanya sementara bukan? =)

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.